Tre måder at bruge kraften i dit sind til at øge dit velbefindende

images (6)Vi ønsker alle at føle sig godt, blive elsket, har pæne job, etc. Disse ting gør op, hvad de fleste mennesker i verden kalder “det gode liv”. Men vi ved alle, at blive elsket at have et godt job osv ikke altid gøre os føler godt. Denne artikel vil drille ud af forholdet mellem den måde, vi bruger magt vores sind og vores følelse af velvære garcinia cambogia extract.

Først, hvad er godt at være? Trivsel ikke dreje sig om de fysiske komfort, men snarere på den langt mere uhåndgribelige følelse af at leve et liv, der har betydning, at opfylde dit potentiale, eller forståelse på hvilke måder du gøre en positiv forskel i verden. Mennesker, der arbejder i sundhedsvæsenet omfatter i definitionen af ​​velvære en positiv holdning til livet som bevis på, at vi tager os af os selv.

For det andet, hvad der er involveret i at bruge kraften i dit sind?
Mere end mental energi er involveret i “magt i sindet.” Det er snarere en holistisk konstruktion, der omfatter: 1) at vi er klar over, og forbundet til livskraft, 2) overvågning minut følelsesmæssige reaktioner på hvad der i øjeblikket foregår, med en evne til 3) forestiller, styre, og nogle gange direkte vores handlinger i den retning, som vi mener, vil føre os i retning af et mere tilfredsstillende liv. Det er måske mere korrekt at sige, at effekten af ​​vores sind er vores mentale evne til at behandle og bringe forståelse for vores liv som forbundet med verden omkring os – hvilket betyder, at vi styre skibet, men at det også er forbundet med større af liv.

Så hvad kan vi gøre for at bruge magt der ligger i denne holistiske syn på magt i sindet til at øge vores trivsel? Denne artikel giver tre nyttige tips til, hvordan man kan gå om dette.


For det første vil Taknemmelighed og Venlighed Løft din Ånd


Undersøgelser om sundhed og lykke konsekvent enige om, at mennesket får så meget tilfredsstillelse ud af at give venlighed som at få den. Tied i med venlighed er en holdning om at være taknemmelige for, hvad vi har, i stedet for at fokusere på, hvad vi ikke har. En måde at øge intensiteten af ​​fokus, og derfor en måde at løfte humøret, er at udvikle en praksis for både taknemmelighed og venlighed. Der er mange måder at gøre dette, herunder: en hjemmeside helliget daglig taknemmelighed, købe en lille bog eller et tidsskrift og skrive fem ting hver dag, bemærke, når folk er ved at nå ud til dig og forsigtigt at reagere på den måde, du tror vil være mest nyttige. Husk, at det tager 21 dage at opbygge en vane, og vi ønsker taknemmelighed og venlighed til at være vaner, så forpligte sig til at arbejde hver dag på denne praksis.

Daglig taknemmelighed og venlighed åbner og styrker vores følelsesmæssige velbefindende, frigiver spændinger og lade kraften i vores sind til at være fokuseret på de ting, der øger vores velbefindende


For det andet, Administrer dine opfattelser og forventninger


Der er ingen tvivl om, at vores position i forhold til andre, der tæller en hel del at vores følelse af velvære. Kløften mellem det, vi ønsker, og hvad vi har opnået spørgsmål. Dette er trækket mellem det psykologer kalder intern eller ekstern reference af kontrol. Med andre ord, hvor er du få de tidskoder, der gør du føler dig godt? Fra dig selv eller andre? Nogle af os tror, ​​at i den ideelle ville vi alle føler sig godt baseret på vores interne forstand, men som fører til folk så involveret med sig selv, at de kan være lykkelige, men alle andre er væmmes. En balance af begge uden tilknytning til enten den ene er det bedste svar.

Hvordan kan vi gå om at være opmærksom på både, hvad folk tænker på os, og hvordan vi føler om verden uden at være fastgjort til enten? En journalisering praksis afgjort hjælper med dette, hvis det sker med den hensigt at nedskrive både dine oplevelser i den ydre verden, så vil din interne erfaring, og derefter forlade både bag, når du lukker bogen. Tænk på det som en mental følelsesmæssig renselsesproces. Det eliminerer tidligere rester og vil tillade den fulde effekt af dit sind til at være fokuseret på fortsat at overvåge og bidrage til at opbygge flere af de ting, der bringer dig en følelse af velvære.

I slutningen af ​​dagen, for os alle, at have det godt med os selv og vores position i verden til andre, således at styrken i vores sind kan fokusere sin fulde opmærksomhed på at opbygge den verden, vi forestiller er i bedste fald en dans. Nogle dage vil være bedre end andre, og dette fører til den tredje hjælpsom hint.


For det tredje, Kend din forbindelse til verden og gøre din fred med det


images (7)Utilfredshed med livet, fordi vi ikke har nået nogle uden mål, vi havde sat for os selv kan være den største skade at opnå en følelse af velvære. Universet giver og universet tager væk: livet er en proces af ting vokser, bliver høstet, og døende. Sommetider landmænd plante deres marker, og de har en god afgrøde med fantastisk solskin og god regn, og andre gange intet vokser godt, fordi vejret var bare ikke med dem. Vi er nødt til at være i harmoni med de cyklusser af liv og ved, at intet vil altid komme til os, ligesom det ikke vil være rigtigt, at vi aldrig vil få noget, vi ønsker. Mennesker, der arbejder med de unge for at øge deres modstandskraft notat, hvor vigtigt fællesskabet faktorer kan være. Enhver, der bor i isolation er mere udsatte for at miste al fornemmelse af velvære end folk, der interagerer som led i deres samfundslivet. Denne cykler os tilbage til betydningen af ​​de to første forslag, i denne artikel: hvis vi er mennesker, der lever med taknemmelighed og venlighed, der bevæger sig fremad med både bevidsthed om vor påvirke vores verden og også være tro mod vore egne indre visioner, så vi øger sandsynligheden for, at vore forbindelser til vores verden vil være givende.